قانون را برای نظارت بیشتر دولت بر مخابرات اصلاح کنید
تاریخ : 1394/03/27

وزیر ارتباطات در واکنش به این سوال یک نماینده مجلس که چرا دولت نظارتی بر کیفیت ارتباطات و فعالیت های شرکت مخابرات ایران ندارد از مجلس خواست قانون را برای نظارت بیشتر دولت بر مخابرات اصلاح کند

وزیر ارتباطات در واکنش به این سوال یک نماینده مجلس که چرا دولت نظارتی بر کیفیت ارتباطات و فعالیت های شرکت مخابرات ایران ندارد از مجلس خواست قانون را برای نظارت بیشتر دولت بر مخابرات اصلاح کند.
تسنیم نوشت: چالش های بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران که از روی کار آمدن دولت یازدهم به نوعی رنگ و روی بیشتری به خود گرفت و در دو مرحله زمانی با موضوعات مختلف نظیر تعرفه های ارتباطی و نحوه مدیریت شرکت مخابرات مطرح شد این بار وارد فاز جدیدی شده است.
در حالی که معاون وزیر ارتباطات اواخر سال گذشته اعلام کرد این شرکت بسیار ارزان واگذار شده و ارزش واقعی آن ۱۲۰ هزار میلیارد تومان است روز گذشته بار دیگر بیانیه کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین در ارتباط با این اظهارات از زبان رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران مبنی بر این که حاضر هستیم سهام مدیریتی این شرکت را به یک سوم قیمت مطرح شده از سوی معاون وزیر هم بفروشیم مطرح شد.
حال با گذشت یک روز از این اظهارات چالشی و وعده رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران برای آگهی کردن فروش سهام مدیریتی این شرکت طی هفته آینده،‌ وزیر ارتباطات که برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس به بهارستان رفته بود در این باره واکنش نشان داد.
محمود واعظی در پاسخ به سوال قاضی پور نماینده مجلس مبنی بر این که چرا هیچ نظارتی بر کیفیت ارتباطات و فعالیت های شرکت مخابرات ایران و همراه اول از سوی دولت به صورت جدی انجام نمی شود گفت: زمانی که شرکتی را بر اساس سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی واگذار کنیم تنها می توانیم بر آن نظارت داشته باشیم

منبع

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد