جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر اعطا می‌شود
تاریخ : 1394/02/21

جایزۀ ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) در قالب همایش مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور به تعدادی از دستاوردهای برگزیده در حوزه کاربست فناوری اطلاعات در مراکز علمی کشور اعطا می‌شود.


به گزارش ایسنا، در سومین همایش مدیرن فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور علاوه بر معرفی دستاوردهای برتر در همایش، جایزه‌ای از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات به نمایندگی از وزارت عتف با عنوان «جایزه فناوری اطلاعات برتر مراکز علمی کشور» در دو بخش دانشجویی و غیردانشجویی به تعداد محدودی دستاوردهای برگزیده تعلق می‌گیرد.

 

تشویق مراکز علمی به توسعۀ دستاوردهای فناورانه، تجاری‌سازی ایده‌ها و دستاوردهای پژوهشی و کمک به تبدیل ایده به ثروت، کمک به تولید بومی و پرهیز از واردات محصولات خارجی و صادرات دستاوردهای فناورانۀ مراکز علمی کشور، معرفی دستاوردهای فناورانۀ مراکز علمی کشور به متقاضیان و کمک به ایجاد بازار دستاوردهای فناورانه، معرفی نمونه­ دستاوردهای برتر حاصل از پژوهش­‌های دانشجویی، تشویق دانشجویان و مراکز آموزشی کشور برای هم‌راستا کردن پژوهش‌های دانشجویی حوزه فناوری و اطلاعات با نیازهای فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور از جمله اهداف جایزه ملی فاب است.

 

گفتنی است، همایش مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور 20 خرداد سال جاری در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود و مهلت ارسال دستاورد به همایش تا 24 اردیبهشت ماه تمدید شد.

منیع:ایسنا

 

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد