یک محصول ذخیره‌سازی با UPS جاسازی ‌شده
تاریخ : 1394/03/02

شرکت دِکاس یک NAS پنج کشویی جدید معرفی کرد، اما نکته مهم درباره این محصول، جاسازی یک USP مبتنی بر باتری درون این دستگاه است.

شرکت دِکاس یک NAS پنج کشویی جدید معرفی کرد، اما نکته مهم درباره این محصول، جاسازی یک USP مبتنی بر باتری درون این دستگاه است.

 

N5810PRO به یک پردازنده J1900 سلرون اینتل با سرعت دو گیگاهرتز مجهز است و چهار گیگابایت حافظه رم دارد. برای این دستگاه پنچ درگاه شبکه اترنت یک گیگابیتی در نظر گرفته شده است که به‌خوبی می‌توانند پهنای‌باند لازم برای تبادل اطلاعات روی شبکه‌های محلی را فراهم کنند. به غیر از این‌ها، یک درگاه HDMI، دو درگاه USB 2.0 و سه درگاه USB 3.0 از دیگر امکانات ارتباطی این دستگاه هستند. UPS متصل شده به این NAS کمک می‌کند در هنگام افت فشار برق یا خاموش شدن سیستم برق‌رسانی بتواند پروسه ذخیره‌سازی اطلاعات را کامل یا پشتیبان‌گیری و سیستم را خاموش کند.

N5810PRO از فایل سیستم EXT3/EXT4/XFS/Btrfs پشتیبانی می‌کند. فایل سیستم Btrfs برای بازیابی اطلاعات به‌کار گرفته می‌شود. قابلیت پشتیبان‌گیری محلی و راه دور، VPN Server برای دسترسی‌ از راه دور امن و Disk Clone و Wipe برای مدیریت اطلاعات دیگر قابلیت‌های شاخص این محصول هستند. این ذخیره‌ساز با برنامه‌های مجازی‌سازی شرکت‌های سیتریکس، مایکروسافت و وی‌ام‌ویر سازگار است و از فناوری‌های رِید 0، 1، 5، 6، 10 و JBOD بهره می‌گیرد. هارددیسک‌های روی آن به قابلیت Hot-Swap و Hot-Spare مجهز هستند و از رمزنگاری AES با کلید 256 بیتی استفاده می‌شود.

منبع

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد